x

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

61 64 29 515

polskidrwal@polskidrwal.pl

SMAROWANIE TO PRZEDŁUŻENIE ŻYWOTNOŚCI ŁAŃCUCHA DO PILAREK

Kliknij i zobacz oleje do smarowania łańcucha

Smarowanie jest jednym z najistotniejszych czynników zwiększających w znacznym stopniu przydatność łańcucha i prowadnicy . Dobre smarowanie jest niezbędne dla zapewnienia maksymalnej żywotności układu tnącego . Niewystarczające smarowanie może poważnie zmniejszyć okres przydatności do pracy oraz wydajność elementów tnących
Układy tnące OREGON rozwinęły szeroką gamę czynników przeznaczonych specjalnie do usprawnienia smarowania układów tnących. Czynniki te zapewniają jak najskuteczniejsze rozprowadzenie i stosowanie dostępnych substancji smarujących.
Lubri Jet
Untitled-1
Lubri Jet , to kątowy otwór smarowy , który praktycznie eliminuje jego zatykanie. Pozycja standardowego prostopadłego otworu smarowego została zmieniona na pozycję kątową. Otwór smarowy Lubri Jet ®, jest odchylony do góry ( w kierunku górnej części prowadnicy )i do przodu ( w kierunku nosowej ) Otwór smarowy Lubri Jet ® , posiada około 40 procent mniejszą średnicę niż standardowy otwór.
Mniejszy otwór zwiększa szybkość wprowadzania oleju do prowadnicy , co pomaga usuwać pyły oraz wióry w trakcie pracy
Untitled-2
ZALETY
  • Pole powierzchni ogniw napędowych łańcucha przeznaczonej do smarowania w punkcie gdzie olej jest wprowadzony do rowka prowadnicy, jest większy o 500 procent
  • Ulepszone smarowanie łańcucha i prowadnicy przedłuża ich okres użytkowania
  • W trakcie pracy ogniwa prowadzące odciągają pył oraz wióry od otworu smarowego
  • Mniejszy rozmiar otworu smarnego Lubri Jet , powoduje zwiększenie szybkości pobierania oleju , nie powodując zmniejszenia ilości wprowadzania oleju do rowka
  • Szybkość oleju w punkcie , gdzie olej zostaje wprowadzony do rowka prowadnicy zostaje zwiększony do około 480 procent
  • Możliwość zatykania się otworu smarnego prowadnicy w trakcie operacji ścierania i przecinania została zmniejszona o 80 procent . Pyły i wióry są odrzucane
  • Mniej przestojów w godzinach pracy

Lubri – Dan ™
Untitled-3
Lubri – Dan ™ to zgodnie ze swoją nazwą zapora , która ułatwia utrzymywać substancje smarującą w miejscach , gdzie jest potrzebna . Funkcja Lubri Dam ™ przypomina małą blokadę położoną w dolnej części rowka prowadnicy , tuż za otworem smarowym
Untitled-4
ZALETY
  • Olej w rowku prowadnicy nie ucieka z kanaliku prowadnicy, zatrzymuje większą ilość substancji smarującej przeznaczonej dla prowadnicy i łańcucha
  • W trakcie testów grubość warstwy oleju na bieżniach prowadnicy z Lubri – Dam ™ wzrosła o 135 procent niż w przypadku warstwy oleju znajdującej się na prowadnicach ,gdzie nie zastosowano Lubri – Dam ™
  • Mniejsze prawdopodobieństwo zatykania się otworów smarowych, dzięki zastosowaniu Lubri -Dam ™ , który powoduje odsuwanie pyłów i wiórów od otworu smarowego
  • Połączenie wzrostu ilości dostępnego oleju i mniejszego prawdopodobieństwa zatykani się otworu udoskonala cały proces smarowania
  • Wydajność pracy jest zwiększona , a okres użytkowania prowadnicy i łańcucha zostaje maksymalnie wydłużony

Lubrilink ™
Untitled-11              Untitled-12
Lubrilink ™ to komora w ogniwie łańcucha , która zachowuje się w sposób podobny do zbiornika oleju. Lubrilink ™ dodano do łańcuchów OREGON , 404” , 3/8 ” oraz 325
Untitled-13
ZALETY
  • Substancja smarująca która w normalnych warunkach zostałaby zrzucona z łańcucha przez siłę odśrodkową jest gromadzona i zatrzymywana w zbiorniku Lubrilink ™
  • Olej jest gromadzony tak , aby swobodnie się przedostać do poszczególnych części łańcucha , gdy piła zwalnia lub zostaje zatrzymana. Dzięki temu dodatkowemu smarowaniu zwiekszona zostaje żywotność łańcucha oraz prowadnicy
  • Lubrilink ™ wzmacnia ogniwa przez redukcję ich skłonności do zginania się w trakcie pracy. W taki sposób Łańcuch staje się bardziej stabilny i mniej podatny na przedwczesne usterki
  • Wyniki testów pokazują ,że olej pozostaje na łańcuchu oraz jego ogniwach nawet wtedy gdy łańcuch osiągnie koniec przewidzianej przydatności do użytkowania

Lubriwell ™
Untitled-17
Lubriwell ™ to zwyczajny otwór , który jest niezwykle przydatny układowi tnącemu , pilarce oraz operatorowi. Otwory Lubriwell ™ są umieszczone na najmniej obciążonej części ogniw prowadzących. Powodują obniżenie całkowitej masy łańcucha , co powoduje zmniejszenie obciążenia silnika . Największą zaletą Lubriwell ™ jest rozprowadzenie oleju na całej długości prowadnicy i utrzymanie oleju w strefie największego tarcia , gdzie łańcuch oraz rowki prowadnicy stykają się.
Untitled-15
ZALETY
  • Olej przenoszony jest na całej długości prowadnicy
  • Smarowanie jest udoskonalone na wierzchołkach prowadnicy
  • Substancja smarująca jest utrzymywana w otworach Lubriwell ™ powodując zmniejszenie tarcia w trakcie uruchamiania – zanim układ smarujący piły zacznie w pełni funkcjonować
  • Całkowita waga łańcucha zostaje zredukowana ; wymagana jest mniejsza moc silnika piły i mniejszy wysiłek operatora

Kategorie